»Kakšne bodo dolgotrajne posledice trpljenja za duševno zdravje otrok, je v veliki meri odvisno od tega, kakšno podporo dobivajo otroci v svojem okolju, koliko doživijo dobrega, pozitivnega, ki predstavlja protiutež zlu, ki so ga doživeli, izgubi vere v človečnost, v človeštvo.«
»Izhajajoč iz te ugotovitve, smo razvili projekt psihosocialne podpore otrokom, projekt, ki je usidran v šolo. Če šola sprejme vlogo psihosocialnega pomočnika, postane ta pomoč dostopna vsem otrokom.«
»Če želimo zdravo družbo, je nujen tudi drugi steber vzgoje, tisti v šoli, če prvi doma zataji.«
»Tudi sama sem partizansko in judovsko dete in včasih me je prav sram, kako smo porinili v ozadje vse te spomine.«
»Te zgodbe so pomembne, ne samo zaradi tega, ker se hočemo zavarovati pred naraščajočim fašizmom, nacizmom in vsem, kar se dogaja, ampak tudi zato, ker želimo ustvarjati, ohranjati dobro.«
»Idealiziramo družino, pripisujemo ji moč, ki je dejansko družina nima.«
»V šoli, ki predstavlja drugi steber vzgoje.«
»Odprli smo jih staršem, ki imajo določen socialni status.«
»Za vse, ki nimajo neposrednega stika s prebežniki, so filmi o njih najboljši posrednik, vratar, ki odpira duri v njihov zunanji in notranji svet.«
»Bodo filmi, ki so bili prikazani na festivalu, gledalce spodbudili 'k razmišljanju o tem, kaj lahko mi prispevamo k dobremu delu sveta in njegove podobe v očeh tistih, ki so poiskali zatočišče v naši državi'.«
»Tu sem kot človek, ki se odziva na veliko zlo in svari pred razraščanjem zla v socialnem tkivu sedanjega časa, poziva k dejavnemu uporu zoper tkalce zla, ki vpletajo med nas niti poniževanja, sovraštva do različnih, drugače mislečih.«
»sicer vojne med seboj so različne, lahko so dobre ali slabe, vendar je vedno skupni imenovalec človeško trpljenje.«
»To je tudi neke vrste razočaranje in ponižanje.«
»Premikajo se, da bi ohranili svoja življenja in življenja svojih bližnjih, zaradi strahu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju